Medicinski tim

Prof. dr. sc. Marko Duvnjak, primarius

• specijalist interne medicine i uže specijalizacije iz gastroenterologije i hepatologije
  • predstojnik Zavoda za gastroenterologiju i hepatologiju KB “Sestre milosrdnice“, Zagreb
  • redoviti profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu
  • gostujući profesor u SAD-u, znanstveni savjetnik

Područje interesa:

• ultrazvuk u dijagnostici bolesti probavnog sustava
  • alkoholna i nealkoholna bolest jetre
  • kronični virusni hepatitisi (hepatitis B i C)
  • upalne bolesti crijeva (Crohnova bolest, ulcerozni kolitis)
  • hemoroidi, divertikuli, polipi i karcinom crijeva
  • bolesti gušterače i žuči
  • gastritisi, ulkusi želuca i dvanaesterca
  • dispepsija

Stručne aktivnosti:

• Predsjednik Hrvatskog gastroenterološkog društva (2000-2003)
  • Predsjednik Hrvatskog ultrazvučnog društva (2005-2009)
  • Organizator više domaćih i europskih stručnih skupova iz područja gastroenterologije i hepatologije
  • Članstvo: Europsko udruženja za bolesti jetre (EASL), Eurpsko društvo za upalne bolesti crijeva (ECCO); Europsko društvo za bolesti gušterače (EPC), Hrvatsko gastroenterološko društvo (HGD), Hrvatsko društvo za ultrazvuk u medicini i biologiji (HDUMB)
  • Voditelj referentnog centra Ministarstva zdravstva RH za oštećenje jetre ksenobioticima
  • Voditelj programa i projekta Ministarstva znanosti iz područja bolesti jetre i metaboličkog sindroma
  • Objavio više desetaka znanstvenih i stručnih članaka i knjiga, posljednja knjiga: Dyspepsia in Clinical Practise (izdavač: Springer, 2010)

Prim. dr. Vladimir Supanc

prim.dr.sc. Vladimir SupancPrim. dr. Vladimir Supanc rođen je 1948. godine. Diplomirao je na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1974. godine te stekao zvanje doktora medicine. Pripravnički staž proveo je u današnjoj KB „Sveti Duh“ u Zagrebu, a nakon toga je tri godine radio na Internom odjelu OB Sisak. Od 1979. godine zaposlen je u KBC „Sestre milosrdnice“ u Zagrebu gdje je 1983. godine završio specijalizaciju iz interne medicine, od kada radi na Zavodu za gastroenterologiju i hepatologiju Klinike za unutarnje bolesti. Godine 2000. stekao je titulu primarijusa, a 2002. godine postao je supspecijalist gastroenterologije i hepatologije. Od 1996. do 2002. godine je šef Polikliničkog odjela Zavoda za gastroenterologiju i hepatologiju, a od 2002. do 2013. godine šef Centra intervencijske gastroenterologije u istoj bolnici. Uže područje interesa prim. dr. Supanca je gastrointestinalna endoskopija, bolesti želuca i debelog crijeva, žuči i bilijarnog sustava te gušterače. Autor je velikog broja znanstvenih i stručnih članaka u uglednim hrvatskim i međunardnim časopisima te pozvani predavač na velikom broju stručnih i znanstvenih skupova u zemlji i inozemstvu.

Prof. dr. sc. Vjeran Nikolić-Heitzler

Prof.dr.sc. Nikolic Heitzler

Suradnik i liječnik Poliklinike Duvnjak je prof.dr.sc. Vjeran Nikolić Heitzler, primarius, specijalista za unutarnje bolesti, subspecijalista kardiolog, profesor Medicinskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu,   duži niz godina voditelj Koronarne jedinice KBC „Sestre milosrdnice“ (Vinogradske bolnice), a određeno vrijeme i voditelj tamošnjeg Laboratorija za intervencijsku kardiologiju. Renomirani, priznati i vrsni stručnjak sa dugogodišnjim iskustvom u području njegove specijalnosti, sa znanstvenim naslovima i radovima te aktivni sudionik i kontinuirane obuke i stručnih skupova, kako u zemlji tako i u inozemstvu. Voditelj tečaja iz ehokardiografije sa priznatim statusom subspecijalnosti ne samo intervencijskog kardiologa već i ultrazvuka u kardiologiji Europskog kardiološkog društva.

U svom radnom vijeku stekao je veliko iskustvo u zbrinjavanju ambulantnih bolesnika sa znakovima popuštanja srca, liječenju povišenih vrijednosti tlaka, koronarne bolesti, poremećaju srčanog ritma, strukturalnih i upalnih bolesti srca.

Jure Erceg, dipl. med. teh.

• Glavni tehničar Odjela gastroenterološke poliklinike Zavoda za gastroenterologiju KB “Sestre milosrdnice“ Zagreb

Radno iskustvo:

• medicinskog tehničara
  • posebno usavršavanje za endoskopiju u gastroenterologiji